Türkiye’nin en güçlü markası belli oldu. Rakiplerini ezdi geçti

Migros, Türkiye’nin En Güçlü Markası Olarak Zirvede!

Uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance tarafından yayımlanan 2025 yılı “En Güçlü Markalar” listesinde Migros, zirveye yerleşerek ‘Türkiye’nin En Güçlü Markası’ unvanını kazandı. Marka algısı ve tüketici davranışları olmak üzere iki alanda incelenen ‘Türkiye’nin En Güçlü 10 Türk Markası-2025’ listesinde Migros, dijital varlığı, inovatif yapısı, güvenilirliği, müşteri memnuniyeti, toplumsal katkısı, çevresel sorumluluğu, şeffaf ve etik yönetim anlayışı gibi özelliklerle dikkat çekti.

Zirvedeki Başarısı Devam Ediyor!

Geçtiğimiz yıl Avrupa’nın en prestijli perakende yayınlarından biri olan ‘European Supermarket Magazine’ ve Brand Finance iş birliğiyle hazırlanan ‘Avrupa’nın En Güçlü 50 Gıda Perakendecisi’ raporunda da Migros, birinci sırada yer alarak büyük bir başarı elde etmişti. Avrupa’nın önde gelen gıda perakendecileri arasında yapılan değerlendirmede Migros, AAA+ notu alan gıda perakendecisi olarak öne çıkmıştı.

Marka gücü değerlendirmesinde Migros’un zirvede yer almasının yanı sıra sıralamada, Aselsan, Anadolu Efes, Opet, LC Waikiki, Mavi, Turkcell, Türkiye İş Bankası ve BİM gibi önemli markalar da kendilerine yer bulmuşlardır. Migros, 92,8 puanla zirvede yerini korurken, diğer markaları geride bırakmayı başardı.

Related Posts

Spot piyasada elektrik fiyatları

Spot piyasada bir megavatsaat elektriğin fiyatı yarın için en yüksek 3 bin 400 lira, en düşük 2 bin 900 lira olarak belirlendi.

Sivaslı usta boynuzlardan servet kazandı: Dizilerden ilham alıp üretmeye başladı, şimdi siparişlere yetişemiyor

Sivas’ta uzun yıllardır bıçakçılık mesleğini sürdüren Emre Göçeri, Türkiye’de daha önce örneği bulunmayan özel tasarım bir bıçak üretti. Yaklaşık 10 bin koç boynuzu arasından titizlikle seçtiği 5-6 yaşındaki hayvanlara ait özel seri boynuzları …

Düzce, 13 bin 461 ton iç fındık ihraç etti

Düzce’den Avrupa Birliği (AB) ülkelerine yılın ilk 6 ayında 13 bin 461 ton iç fındık ihraç edildi.

ING araştırdı, birikimi nereye koyduklarını buldu!

2011 yılından bu yana “Türkiye Tasarruf Eğilimleri Araştırması”nı yapan ING Türkiye yeni bir araştırmayı tamamladı. Araştırma ile finansal sağlığa katkı sunmayı hedefleyen İNG, NielsenIQ iş birliğiyle yenilediği araştırmanın 2025 yılı birinci çeyrek …

Altın yatırımcıları aman dikkat: İslam Memiş yeni tarihi işaret etti

Finans analisti İslam Memiş, altın ve gümüş fiyatlarında yaşanan son düşüşlerin yatırımcılar için önemli bir alım fırsatı sunduğunu belirtti. Özellikle gram altındaki geri çekilmeye dikkat çeken Memiş, yatırımcıların bu seviyeleri kaçırmaması …

Biraya zam geldi: Bir tanesi 117 lira oldu!

Türkiye İstatistik Kurumu’nun (TÜİK) açıkladığı enflasyon verilerinin ardından ÖTV oranlarının güncellenmesiyle, alkol ürünlerinde yeni zamlar arka arkaya gelmeye devam ediyor. Tekel Bayileri Yardımlaşma Derneği (TBYD) Başkanı Erol Dündar, iki büyük …